H&M: Αυξήθηκαν οι πωλήσεις στην Ελλάδα το β’ τρίμηνο

Βελτιωμένες ήταν οι επιδόσεις της αλυσίδας H&M στην Ελλάδα κατά το διάστημα 1η Μαρτίου – 31 Μαΐου 2021 που αποτελεί το δεύτερο τρίμηνο για την τρέχουσα οικονομική χρήση της αλυσίδας- βελτίωση που οφείλεται στην επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων από τις αρχές Απριλίου και μετά. Κατά το πρώτο εξάμηνο πάντως της τρέχουσας κρίσης το πρόσημο παραμένει […]
Πηγή: ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart