Κρασί: Στο 50% της κατανάλωσης το χύμα – Οι επενδύσεις στην οινοποιία

Επενδύσεις στο κρασί τόσο από οινοποιητικές εταιρείες όσο και από εταιρείες διανομής προκαλεί η αργή μεν σταθερή δε στροφή των καταναλωτών από το χύμα στο εμφιαλωμένο κρασί, η κατανάλωση κρασιού αντί άλλων αλκοολούχων ποτών και από τις νεότερες γενιές, αλλά, φυσικά, και η αύξηση του τουρισμού.



ΕΝΙΔΕΑ Λογότυπο
Μέλος της Διεθνούς Συνομοσπονδίας Ιδιωτικών Εταιρειών Απασχόλησης -World Employment Confederation- και της αντίστοιχης Ευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας, World Employment Confederation Europe.