The Money Pod: Χρηματοοικονομικός αλφαβητισμός – Πώς η γνώση αφορά το εισόδημα

Ξοδεύουμε τουλάχιστον 29 δισ. σε τζόγο, και μόλις 5 δισ. σε ασφαλιστικά προγράμματα, όταν τα έσοδα από τον τουρισμό είναι 17 δισ. Ο Έλληνας έχει τάση να «αγοράζει» τη χειρότερη στιγμή. Βασική αρχή στις επενδύσεις η διασπορά του κινδύνου με μακροπρόθεσμες τοποθετήσεις σε διαφορετικά assets. Η σημασία της οικονομικής ενημέρωσης, ο ρόλος της εκπαίδευσης και η μάστιγα του χρηματοοικονομικού στρες.



ΕΝΙΔΕΑ Λογότυπο
Μέλος της Διεθνούς Συνομοσπονδίας Ιδιωτικών Εταιρειών Απασχόλησης -World Employment Confederation- και της αντίστοιχης Ευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας, World Employment Confederation Europe.