Τι έκανε ο Άδωνις Γεωργιάδης για τους καταναλωτές- Τα 4+1 μέτρα – [Mononews.gr]

“Καλάθι του νοικοκυριού”. Είναι το πιο δημοφιλές και το πιο προβεβλημένο μέτρο του Αδωνι Γεωργιάδη. Το μέτρο που προκάλεσε τη μεγαλύτερη συζήτηση, γκρίνια και διαμάχη αλλά εν τέλει είναι αυτό που έχει αφήσει το πιο απτό αποτέλεσμα στην τσέπη του καταναλωτή. Τέσσερα χρόνια στο υπουργείο Ανάπτυξης…

 



ΕΝΙΔΕΑ Λογότυπο
Μέλος της Διεθνούς Συνομοσπονδίας Ιδιωτικών Εταιρειών Απασχόλησης -World Employment Confederation- και της αντίστοιχης Ευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας, World Employment Confederation Europe.