Μειώσεις τιμών έως 35% σε 160 προϊόντα από τη Lidl – [Kathimerini.gr]

Στην αντεπίθεση περνάει η Lidl Ελλάς προκειμένου να διατηρήσει τον ηγετικό ρόλο της στην κατηγορία της ιδιωτικής ετικέτας, η οποία γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής τον τελευταίο χρόνο, λόγω πληθωρισμού. Χθες η μοναδική στην ουσία εκπτωτική αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα ανακοίνωσε ότι προχωράει…

 



ΕΝΙΔΕΑ Λογότυπο
Μέλος της Διεθνούς Συνομοσπονδίας Ιδιωτικών Εταιρειών Απασχόλησης -World Employment Confederation- και της αντίστοιχης Ευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας, World Employment Confederation Europe.