Apple: Η υπερθέρμανση του νέου iPhone οφείλεται σε «σφάλμα λογισμικού» και «ορισμένες εφαρμογές»
Η Apple ανέφερε ότι η υπερθέρμανση που παρατηρείται σε ορισμένα από τα τηλέφωνα της τελευταίας γενιάς iPhone, οφείλεται σε σφάλμα λογισμικού και σε ορισμένες εφαρμογές.
We use cookies and similar technologies to improve your experience on our website.
Read our Privacy Policy.