Και αύριο στα εκλογικά τμήματα εργαζόμενοι του Δήμου Αθηναίων για την ασφαλή πρόσβαση των ΑμεΑ
Όπως την περασμένη Κυριακή, έτσι και αύριο (15/10) θα βρίσκονται επί ποδός, από τις 7 το πρωί έως τις 7 το απόγευμα, περίπου 230 εργαζόμενοι του Δήμου Αθηναίων, προκειμένου να διευκολύνουν την ανεμπόδιστη πρόσβαση στα εκλογικά τμήματα των ατόμων με αναπηρία, με κινητικές δυσκολίες, αλλά και ηλικιωμένων, καθώς και εγκύων, που θα προσέλθουν στην κάλπη για να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα.
We use cookies and similar technologies to improve your experience on our website.
Read our Privacy Policy.