Σε νέα εποχή περνά το Διοικητικό Μέγαρο ΟΤΕ με ανακαίνιση ύψους 50 εκατ. ευρώ – [Insider.gr]
Οι στρατηγικοί στόχοι της ανακαίνισης, το πλάνο ολοκλήρωσης και τα οφέλη για τον Οργανισμό Σε ένα πλήρως ανακαινισμένο κτίριο, με υψηλά στάνταρ βιωσιμότητας και ευεξίας, μετατρέπεται το Μέγαρο του ΟΤΕ, μετά από ανακαίνιση ύψους 50 εκατ. ευρώ στην οποία προχώρησε ο Όμιλος. Το μεγαλύτερο μέρος αυτής…
We use cookies and similar technologies to improve your experience on our website.
Read our Privacy Policy.