Στ. Κασσελάκης: Η πρώτη μεγάλη ρωγμή έγινε – Επόμενος σταθμός οι ευρωεκλογές
Με ένα βίντεο-μήνυμα που ανήρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τη Νέα Υόρκη όπου βρίσκεται από χθες, ο Στέφανος Κασσελάκης στον απόηχο των αποτελεσμάτων του β’ γύρου των αυτοδιοικητικών εκλογών δηλώνει υπερήφανος για τον δημοκρατικό και προοδευτικό κόσμο, που «σήκωσε ανάστημα και έδειξε ότι είμαστε πλειοψηφία».
We use cookies and similar technologies to improve your experience on our website.
Read our Privacy Policy.